lite morgonchill

jag tycker om modiga människor, de får andra att också våga. eller så står de alltid längst fram och det kanske inte är så bra?
ska det här bli min nya morgonrutin, hinna gå en på datorn en sväng innan schulan börjar, shitpommes?
Idag är det längsta dagen och kortaste lunchen, tacktack. ska bli lite kul med matte eftersom jag kanske får förklara för sara, det har jag aldrig gjort förut. hon är en mycket klok tjej den dära!
igår satt jag uppe sent och nerdade ben and jerrys hemsida. kollade noga in receptet och de olika smakerna. Eftersom båda mina stammisar är upptagna idag får jag väll sitta själv och trycka en hel choclate fudge brownie, synd om mig.
ingen träning idag, skönt! kanske tar en liten promenix med bulldogg för att andas lite men annars blire nog mest engelska plugg, lite matte kanske, titta på franskan innan jag glömmer den? sen sova tidigt och läsa mycketmycket i boken så att nästan gång någon är modig kan jag svara tillbaka.
trots allt, det finns ju bra och dåliga argument? heh.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0