rubrik är svårt att sätta på lycka. men typ fast car då?

Okej, måste erkänna att den här tiden faktiskt fört något bra med sig.
För jag känner mig självständig, ni vet. Inte så att ja klarar att byta en propp själv typ men jag klarar av att leva, andas och skratta då och då!
Mina studieresultat ökade tillochmed litegrann när fokus återkom. Jag har kommit nära bästis igen, eller mer i alla fall, vi låg ju redan i topp.
Alltså, säger inte att det var en bra period, skoja inte om att ja mycket hellre hade varit utan den.
Men blyg som en litet förstagångeniskolan barn, det var ju lixom som bäst innan han åkte. Men det fixar vi (herregud julia, den positiva stilen passar dig inte riktigt.. hhee)

Hahhahahaha, jag är glad. trots hårdaste dissen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0