produkt av skrivlust utan motivering

mail från thailand gjorde mig glad.
dans igår gjorde mig väldigt glad! det är något av det roligaste jag vet och jag gör det ändå bara en gång i veckan, skumt det där.
Dagen har varit jätteskön, om möjligt ännu en dag ifrån johan.
men i alla fall. skitbra franskaredovisning, eller ja, vi har det åtminstone gjort vilket känns skönt :)
gå igenom mattediagnosen, jag kunde ju hälften i alla fall och förstod resten när han gick igenom det. kanske blir plugg varje dag frams till provet för att behålla den här känslan. inte min favvohobbie men får gå.
sola med sara, varmt varmt varmt men ändå bra för mitt välmående (snodde ordet från pappa). sen springa runt på stan och lukta på goda lotions, schampoo och bodybutter typ. jag gillar.
sen hem, softa lite med samhällskunskap (finns skitroliga diskussionsfrågor om man tycker detta är intressant!) och mamma köpte godis till mig och sara, fast sara har fortfarande inte dykt upp....
men sen blire grey's och godis , tack gode gud att sockerfria veckan bara räckte i tre dagar.

nu skrev jag en lång text, vet en brud som inte läser. ehhehehehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå? jag läste faktiskt nu ju.

vi får ta en kväll med grey's snart faktiskt, en kväll när jag inte fastnar på jobbet.

(notera min kvarlämnade lapp i boxen)

2008-11-06 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0