måndag dag




måndag dag: helt okej dag. helt bra dag tillochmed. massa mys i badhuset med stina och dykningar och övervinna sig själv och massa saker. prata mat (jag älskar) och snabbduscha snabbare än snabbast.
god men stark mat i skolan. mysi
engelskaprovet är väll en liten nedgång men ja känner bara att alla andra tyckte ju också det var svårt så det var inte bara jag.
spenat, alltså. gillar stället och så men inser mer och mer att jag inte har kreativiteten som krävs, men inget jag sörjer.
hem och plugga lite matte (ytterst lite) och dricka smoothie. nu ska ja iväg på yoga, inte så pepp men behövs nu. det var jättelänge sedan.
mamma köpte lite grejjer till mig från apoteket. hehehe, härligt.
pussmåndag.
sara, tänker på dig med.

Kommentarer
Postat av: s.

du är söt.

2008-11-18 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0