jag tror inte riktigt alla förstår mina blogginlägg som egentligen är menade för positivt bruk men som bara låtsass bli negativa.

alltså. det lustiga är att jag gillar våran mumelärare
magnus tuneld. (kanske för att han är såpass slapp)
men han är verkligen inte pedagogisk nejnej.
han lyssnar aldrig på mig och sara när vi ber om hjälp,
sen gillar han inte vårat arbete heller, thanks dude.
vi kommer skylla på att vi inte fick någon hjälp när alla kritiserar
vårat vackra arbete som jag vill använda och
genomföra på riktigt.

jag har skrivit ett utkast på min krönika och skickat till pappa
tillsammans med ett youtubeklipp, han blir glad nog : )
ska plugga lite matte sen och vara hemma ifrån yogan
och baka med lillebror.
nu ska jag vänta på älskling och gosa in mig i min första
förkylning sen lunginflammationen i somras. puss

Kommentarer
Postat av: Pussunge nr 1

Du ska inte få lunginflamation. Jag ska pussa på dig, då får man inte det.

2008-11-19 @ 20:19:06
Postat av: sara

magnus tuneld är bajskorv.

2008-11-20 @ 17:34:48
Postat av: Anonym

åh, och jaaaaa - på söndag blir det naturkunskap och idrottsplugg!!!

2008-11-20 @ 17:35:28
Postat av: - Jack -

JAG diggar dina inlägg stenhårt ;D

2008-11-20 @ 17:38:43
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0