eftermiddagspyroman



jag tog paus i pluggandet, ibland känns det verkligen som om jag förstår matten, sen kommer det alltid en uppgift eller ett helt kapitel som aldrig någonsin stannar kvar i huvudet utan bara passerar i och med min tjuvtitt i facit. känns lite jobbigt med mattestöd imorgon, jag tycker det är så pinsamt att be om hjälp så ja skriver bara av ju. litteraturprov nästa vecka, värt att börja plugga snart tror jag.
johan är jag galen i, försöker ringa hela tiden men ja hindrar mig i sista sekund. är på tok för kär.

ja sara, jag har lånat en bruce skiva och lyssnar lite (tycker det är ganska dåligt men står ut) och ja, julklappar it is snart. kanske du och jag tillsammans någon enstaka? puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, bruce är bra.

ohyes, du får gärna hänga på min och amandas årliga julklapps-shopping. we'd love some company :)

puss.

2008-11-24 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0