bestintest höhö

BÄSTASTE BÄSTASTE FREDAGEN I ALLA FALL.
Ja, mycket var jävligt bra igår, min mamma är under inga tvivel bäst i hela världen och jag älskar henne ofantligt.
Vi köpte farsdagspresenter också, mycket vänligt och bra för lilla papi.
Vi fikade på coofehouse by george som var fint men inte så mysigt.
The body shop är ett gudomligt tempel där ja köpte massa saker, bland annat en badskum jag vill använda med en viss gulle.
mamma köpte en röd täckjacka till mig, hej michelingubbe blir jag nu!
kevin min ängel sjöng så jävla bra att ja bara inte kunde säga någonting utan fick skrika på mamma.
bajsapåsigrobin var faktikst lite duktig, johan palm är sug.
ananas och räkor till mat, mummie. fruktsallad och noblesse sen :)
pratade med sara (och anton) och de är asroliga, gillar fisar och grejjer. herre!
men nu, idag, lördag. har jag bara en sak att säga

IMORGON KOMMER ÄLSKLING HEM (och jag ska sluta se på dokusåpor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0