KÄR

nu har jag gått och blivit galen
jag saknar min johan något så fruktansvärt, och han är bara borta EN dag. men det är faktiskt ganska mycket.
jag är tom utan honom, han är den som gör mig glad och sådär pirrig


i onsdags var jag, sarabanana och veronica hemma hos multibabyn astrid. det var fan skitskoj.
vi grillade, åt, snackade, åt, drack cider, pratade, åt, slogs, åt, gosade.
i stort sett åt vi hela tiden. det passade mig utmärkt. !
jag måste bara få citera en liten grej utan att några namn näms !
     - är det okej om jag sover i mina kalsonger.
okej, min humor är dödande och det är jag med men jag är bara rastlös just nu.

sen blev jag sjuk efter det, låg här hemma med sveriges ondaste mage och med leder som jag trodde skulle gå av.
men det är bara bra nu, jag fick lite ompyssling igår så nu är jag baby igen!

nu är det maj.
skolan tänker döda mig med några särskilt smaskiga nationella prov typ matte. sen lite mys med franska. höhöhhh.
vet inte ritkigt hur jag ska överleva men det finns säkert några ljuspunkter.
nu ska jag ägna mig åt att sakna johan igen. fan. jag är kär som en åsna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bananmusik planerar att släppa nytt. kanske i helgen om fröken kiwi har en stund ledig och det passar att banano kommer förbi i några minuter? (L)

2008-05-03 @ 12:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0