kär serru

alltså, är det ens idé att skriva när man mår såhär bra. !
cissi kan sluta skriva listor på hur killar ska vara, titta på johan bara :)

sarabanana, du fattar väll att vi kommer sakna dig. men du får inte sakna oss, du ska skaka rumpa i barcelona och fixa massa bra saker you know ;) . you're my absolutely favourite <3 . (oroa dig inte för min skolgång när du är borta, jag har magsjukan hela veckan :) ). se till att i alla fall förklara uttrycket baby för någon där nere (?). flygplansresan blir chill bruden, iPod godis och störtning har alltid varit najs.

som sagt. älskling lämnade mig ensam i sängen imorse så att ja vaknade av tomheten, men det var ganska värt för det som hände sen :).
jag är din för alltid. <3

Kommentarer
Postat av: banan

jag tänker visst sakna er! mucho muy! ska försöka förklara baby för någon, men kommer ju inte lyckas med att göra det på spanska så då blir det english (hello bruuuuce). och du ska INTE gå på med magsjuka hela veckan! testa nya saker, men kom inte och vägra sarabanana när jag kommer hem för att du kommit jättenära alla andra. nejtack, för jag vill ha min bästis kvar :) punkt. ochkärlek

2008-05-24 @ 23:09:21
Postat av: Herr Puppsson

Ni två är nästan lika gulliga som min födelsedagspresent från Julia(baby)

2008-05-26 @ 20:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0