ingen trygghet

allt är lite sådär onödigt fastän jag anstränger mig som ett as.

hör och häpna, jag julia friberg tog på mig mina träningskläder
och gav mig ut i karlstad djungeln och sprang. trevligt  alltså.
eller nej, verkligen inte men efteråt kändes det verkligen bra.

sen cyklade jag in till stan och körde ett stenhårt body balance pass
trodde jag aldrig jag kunde vara så stel som nu!

nu ligger jag i min säng men laptopen och pluggar lite matte halvdant. kommer suga.
är lite ledsen men ska snart tvinga upp mig själv till house, en kopp te och planering för imorn eftermiddag.
sara lalalalla. får inte komma hem till mig först utan det blir lite lätt förberedning för julia friberg.
alla längtar efter sommare och så också jag. dock tänker jag njuta av den här våren, jag tänkte att det skulle bli min bästa.
jag är nervös. av alla anledningar. när ska det släppa.?

Kommentarer
Postat av: sarabanana

men va? girlie, vadå förberedelser? :o

2008-05-06 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0