friluftsdag

så blev det lite sämre då.
fan.
jag saknar sara - sara leker med spanjorer
våra grey's kvällar och hennes " a just det" som är så irriterande att man dör. hennes försök till pussar som faktiskt funkar nu. hennes skratt och bakutlut med huvudet. hennes "jag vet allt" min och särskilt när den byts ut i skratt.
kom hem sweetheart. du är ju saknad. mygod kvinna, du är min allra bästaste banan! tror du ja kan leva med bananer här hemma utan att tänka på dig?

altlså. dagen var ju typ, helt skön. Friluftsdagen var chill men 5 kilometers promenad som kändes något lång men brudarna höll mig vid liv. Jäklar va bra vi var alltså, lite pinsamt nästan xD.
men ja, svika kompis är aldrig roligt och jag inser att jag kunde gjort annorlunda, men men, nu får ja tåla att bli sviken nästan gång. that's the way.

visa lite egen vilja va ?
- jag är inte allsmäktig

Kommentarer
Postat av: u think?

alltså julia, du är liksom SÖTAST i världen! finns ingen bättre än dig, och jag saknade dig jättemycket när var iväg. och jag har saknat dig jättemkt nu i helgen också. det går liksom inte för banan att vara ifrån sin julviva länge direkt. peace and love snart baby! :D

PUSS(L)

2008-06-09 @ 22:27:49
Postat av: u think?

alltså julia, du är liksom SÖTAST i världen! finns ingen bättre än dig, och jag saknade dig jättemycket när var iväg. och jag har saknat dig jättemkt nu i helgen också. det går liksom inte för banan att vara ifrån sin julviva länge direkt. peace and love snart baby! :D

PUSS(L)

2008-06-09 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0