flytt

snart har ännu en helg passerat förbi och jag har inte alls hunnit med allt jag vill göra.
dock har jag varit jättemycket med babyjohan vilket alltid är trevligt.
sen blev det uno lördagkväll, uppskattat, längesen man dansade tills lederna värkte.
packat upp kläder, fixat sängen och fått in mat  i lägenheten nu, skönt.
kommer sakna huset, men konstigt vore väll annars.
fan för mattejävlaprov på onsdag och dramajävlaredovisning på torsdag, jag känner att jag dör.
solen skiner och det får mig alltid att må bra,
varm dusch i lägenheten idag tror jag, eller ja, nu kan jag ju inte säga i "Lägenheten" längre, jag bor ju faktiskt där.
men, jag vill att någon ska ta hand om mig. visst, alla gör ju det.
men jag vill typ, alltid ha någon där. slippa ensamheten.
ändå är jag en människa som nog behöver vara ensam och tänka litegrann.
sommarjobb=bajs

Kommentarer
Postat av: Mari

Vart har du flyttat Juvlia? :D

2008-03-21 @ 21:43:12
URL: http://maije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0