äppelsnurra

shit! saknat bloggen som en galning. :O

är i molkom nu, det är bara dyngjobbigt, vill hem igen.
ska hitta trygghet också då är planen.
baby är sjuk =/.
jag har jätteont i min arm men är stolt som jag vet inte vad ^^)
sarabanan kommer till mig ikväll, vi ska läsa kärlekslappar och äta hoppas jag.
påskafton imorn
syskona friberg ska leta påskägg, det gör de alltid :)
okeeeeeej, alla jobbar på påsklovet och jag är ensam kvar och sover.
jag kommer inte hitta ett sommarjobb, jag vill allvarligt inte det.
historiaplugg på lovet då, bra julia, bra.
längtar till kaggebo.
ska köpa åttifemtusen ramar, göra massa collage !
hittade en bänk och två alternativa lampor till mitt rum, fett najs.
okej, osammanhängande humör.
lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0