midsommar.

Nu har det varit en ritkigt trevlig midsommar men massa mys, skratt, studsmatta och regnskurar.
det firades ute på arnön med familj, vänner och bästaste Johan. han är mest underbar.
jag känner mig mest glad och trött. mitt enda måste idag är att göra varm choklad med mycket grädde, det blir mys i regnet. Ny bok också, :)
idag är det söndag. klockan är väll runt åtta? (min klocka på datorn vill fortfarande inte fungera!). Jag hade tänkt bara ta det lugnt de kommande dagar, alltid sommarlovsmorgon !
sen på onsdag åker vi, peaceandlove och borlänge blir, kommer bli bra tror jag :)
efter P&L (som kommer vara underbart) blir det mormor på östkusten, inte helt fel alltså.
Sen hem, packa om och åka till andra kusten med familjen och ta med båten. ÄLSKA västkusten, det kommer bli hur bra som hellst.
Okej, som det kanske märks så är jag inte hemma så mycket. Men jag lovar att jag saknar er! jättemycket, särskilt några speciella.... Min mobil är dålig också så just nu är min smsfunktion ur led ?!
jaja, allt bra på min front.

KYSS

Kommentarer
Postat av: sarabanan

julviva, du är min älskade. jag blev inte sjuk, är pigg och glad och kommer skaka rumpa med min bästis på PEACE&LOVE. kärlek till dig <333

2008-06-22 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0