gott och blandat

Pjuh! just nu vet jag inte hur jag ska leva, det gör bara ont i magen efterosom jag saknar Johan så mycket.

Men, jag vet. Peaceandlove kommer bli så jävla roligt och jag kommer vara en berikad människan när jag avreser därifrån (hiihih). Pirrig och glad är jag samtidigt som tårarna rinner ner för kinderna, men det känns ganska skönt endå. Vi älskar varann och även om vi inte ses på några veckor så löser sig allt. det är ju trots allt vi, J&J.
gaaaaaaaah, hade tänkt att min pacning skulle vara något mer soft, bara slänga ihop något och upptäcka att en helt ny fetivaloutfit.  naaaaaaaej, inte riktigt blev det så. har med mig onödiga kläder, glömt det mesta och vet inte ens om jag ska köpa ny tandborste att ta med mig. sant är iallafall att jag köpt ett snyggt halsband på indiska (som ska agera armband) som jag iallafall kan vara stolt över. utöver det är det kanske inte sådär tipptopp you know.... kanske lite jeansshorts och mycket ögonskugga med converse till. hihihih som sagt.

LOVELOVELOVE(peace)LOVELOVELOVE
        - på allt, det vet du

Kommentarer
Postat av: sarabanan.

svar: det låter perfa! :) puss.

2008-06-25 @ 14:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0