tacksomfan

 
Jag är så otroligt tacksam. Jag har en så underbar tillvaro för tillfället.
Idag då, mådde jag väll inte mitt allra bästa. Så då blev det sovande någon timme sådär.
Och vilka sitter inte där när man vaknar, med frukt och klubba och kärlek, överdos med kärlek.
För det är så jag känner nu! Som om jag tagit en överdos av kärlek, så jag kan inte känna något annat. Det tar sig inte riktig enda in i mig.
För att ha två sånna som jag har, det är nog helt obeskrviligt. De två alltså, de kommer aldrig låta mig falla. Och jag ska tamigfan se till att de två får de bästa liv som någonsin kommer finnas eller har funnits. Jag ska se till så att de blir lyckligare än några andra.

Så, dåså.
två ord som jag tycker om för tillfället.
verklighet
fantasi

inte för deras innebörd, bara för det underbara med dom.

tack sara för bloggen, den kommer missbrukas. Hela nätter, hela dagar ska jag hamra på tangentbordet!
 

Kommentarer
Postat av: sara

asså, jag älskar dig julia.
du får tårar att falla på grund av dina underbara ord.
tack för att du finns.
på onsdag blir det du och jag!

2008-01-21 @ 21:50:31
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0