datakunskap

sitter och är lite smånervös här, men det kommer gå bra. 
keep breathing också. 
nu kan jag inte riktigt låta bli att le. 
tisdag, fuck
ingen spelning åtminstone, ska träna sönder min kropp :) ska bli skönt. Att träna är så damn roligt ju, även om man inte fysiskt skrattar då.
men när man tränar måste man fokusera så himla starkt och det passar mig perfa idag! Inga ångertankar!

dra i mina armar, sträck dem rakt upp i luften tills jag får ta i molnen. hjälp mig veta, lär mig sluta tänka. som små tussar av sockervadd i rosa idyll svingar jag min gunga högre och högre, snart når jag molnen. vet någon hur det kommer gå? allt är som en puls som slutat slå, ett streck som inte kan böjas. en grådisig morgon som jag inte kan färga röd hur gärna jag än vill. grönt, grönt hjärta i min kropp. slit i mig, slå mig, hata mig, älska mig. 
snart får jag ta i molnen. 

dagens minne: sötman av flytande alvedon som rann ner i halsen och gjorde underverk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0