vänligen sätt i simkortet


Jorå, idag är det sådär.
Mamma väckte mig inte ens utan jag vaknade kart över sju av mitt alarn och sov sen till halv åtta ungefär.
Idag är väll allt lite sämre tyvärr, har ont i magen och huvudet. Illamående också. Är inte sådär jättebra på att äta heller, alltså, jag hoppar över det.
Bajs
Men längtar fruktansvärt efter alla, herregud.
Nu äre musik som gäller, hittade en favorit i repris och en ny favvo.
Jason Mraz- I'm Yours
Laleh- Storebror
Bullen och mamma är hemma idag också, hoppas inte mamma blir sjuk. Då vet jag inte hur jag ska överleva.
Dagens tankar går till kvällens samtal.
Har som en liten förhoppning om att få åka till Afrika, att bli volontär. Hjälpa barn, vaccinationer och bara finnas där. Det finns barnhem med så lite personal så att nappflaskor bara läggs bredvid barnen så de får klara allt själva. Sånt pallar jag inte riktigt. Ett barn som växer upp utan att någon rör det eller kramar det ibland, blir bevisat sjukt.
Jag har alldeles för höga krav, jag vill så mycket. Jag vill ta mig fan rädd hela världen och ja, än så länge ser jag inga hinder. :)
Imorgon är det alla hjärtans dag.
Och för alla singlar vill jag bara berätta en liten sak. 
 Den här dagen går ju inte bara ut på kärlek mellan ett par? Det går ut på kärlek, något man inte bara känner för den man är kär i. Visa din bästa vän hur mycket du älskar henne/honom, eller för fan, ta chansen och le lite extra mot någon som ser ut att behöva det!
Fast, imorgon blire min första alla hjärtans dag i ett förhållande <3
Solen lyser och även om mina tankar är snurriga idag, vill iväg på egna stigar så ler jag. Det funkar, eller hur?

jag vet inte om revolutionens flykt skulle hjälpa mig nu
solen funkar alltid förvisso
men är min kropp och mitt sinne redo för en förrändring
tänk om allt blir bra
jag känner att du inte orkar mer
att dina ord tar slut och hjärtat saktar ner
nu när mina tar fart igen, som ett barn som äntligen lärt sig gunga
tappa mig inte
jag tror jag är skör
om du vill gunga nu
så står jag snällt bredvid
skada dig inte, för smärta i dig, är smärta i mig
du kanske inte visste
men mitt hopp är kvar, djupt inne i mig
snälla, tappa mig inte

tussilago, tussilago - kom till mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0