trattoria

kevin vs alice. jag är pepp.
här bor en fågel som heter peppe!
jag ska åka moped första gången i mitt liv imorgon, känns baby. men så är det med familjen motor!

bra dag, dodgeball var skitkul verkligen. lite pirrigt inför nästa fredag.
jag har varit lite ur balans, känner att jag kanske inte är alla till lags för tillfället, skönt att åka bort då till människor som är tvungna att acceptera en typ :)
johan, anton, zacka och ludde spelar ikväll. jag är inte där men sara klarar nog av hejjatruppen med amanda som sällskap!

nu ska jag leta semesterbilder från kroatien, för dit vill jag åka nästa sommar.
hellst skulle jag vilja göra ingenting med johan, min pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, du är ju min flickvänn också så det skulle passa bra. Du vet, jag älskar dig och jag vill göra allt med dig. Alla resor och alla pussar.

2008-12-06 @ 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0