snart snart

bugging var det idag, väldigt kul men svettigt.
ska kanske ge min lilla pojkvän en buggkurs i julklapp... eller inte. han har ju inte ens tid att gå till friskis den lille muppen.

i alla fall. nu till mitt lilla i-landsproblem för dagen.
när ska jag äta imorgon.
svenskan slutar 12.30
man måste vara på spexet senast 12.50.
matsalen stänger 13.00 tror jag.
när ska jag äta?
dessutom pyttipanna, yey

jag längtar så till lucia, idre, julklappar, julklappsshopping (längsta ordet).
åka skidor, lyssna på ipod sex timmar (tar så lång tid att åka till Idre) och
äta julmat. Mysa i snön, vara med familjen.
Ni vet, jullov kallas det. På måndagen åker jag till Idre för att sedan komma hem på annandagen.
Då ska jag bara mysa med bästa Johan och vila ut efter alla prov. Jag tror bestämt jag längtar.
Godnatt, kolla på leilas jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0