satsty

vill bara börja med att svara på toves fråga. yes man, jag har en systemkamera. dock, jag är sug på att
använda den, bilderna ser ut att vara tagna med mobilkamera...

NU, till underbaraste.
idag var jag två timmar på sats, mitt "dåligasamvetestränande" funkar faktiskt ibland.
jag började med att sola i fjorton minuter, det gick dåligt faktiskt ;) eftersom jag inte
hade några pluppar för ögonen så jag höll handen där istället... blev lite mustach på
rumpan för helena också. hon gillar att retas i duschen my naughty girl!  ehehehehehe
crosstrainer, rodd och mage stod på att göra listan. det var skönt. min kropp är
på min sida ibland då den faktiskt är lättränad (dock att den aldrig blir det!). man kan se
skillnad precis efter, men hjälp av en deciliter vilja ungefär.

nu ska det bli juleskum, indiana jones och must! (charlotte, det är skillnad på must och cola, alla vet det)
ha're bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0