kapten röd

jag sitter vid min brors dator och njuter av att ha ljud på datorn, en lyx jag inte är van vid. kapten röd blir offret, älskar'n.
Sjukt, just nu känns det verkligen som om livet suger. Lägg av, ibland får man vara skitsur, gnällig och deppig. Inga fel. Bara tråkigt.
Alltså, jag har börjat småäta som en galning också, sockerberoende sägs vara värre än ett alkoholberoende så jag får väll börja ta tag i det om det ska försvinna innan femtioårskrisen.
Alla har kul, inte jag.
Min familj hyrde Arn 2 ikväll, jag har redan sett den och alltså hamnar jag framför datorn. Sucks. Jag är beroende (jag pratar inte om sockret eller om det uppenbara, utan ett hemskt beroende).
Bomberna regnar som skurar, alltså.
Jag var på djursjukhuset i två timmar idag också, Bullen behövde en akut mini-operation. Det är det enda "coola" jag har gjort idag. Varit på ett djursjukhus och tagit hand om min hund.
Ingen av de duktiga bloggarna skriver såhär, de skriver bara b-friend och cravings.
Nyår imorgon, om ingen vill åka skridskor på dagen imorgon heller så gör jag det själv. Inge mer ensamhet.  Kommer bli mer.
Dessutom, johan eriksson. eller nej, inte alls. eller jo, ta med mig på skidor.
Typ någon, säg: kom och lek med mig. Kom gör smoothie - du som är så bra.
Du och jag klarar det ihop, kapten röd ikväll som sagt.

Å men jag vet det är inte konstigt att man tvekar
Ingen kan fly när idealen bara ekar




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0