docxbajs

jag dör jag dör jag dör!
jag hatar docx, fy fan för skolan som uppdaterat word så att jag inte kan ta hem mina dokument som ja sparat på mailen i skolan. fan! det är så taskigt, jag som var på gång och allt. '
jag klarade matten i alla fall, även om det var sjukt nära.
samhällsprovet tillbaka på torsdag, fast jag är nog den enda som inte vet sitt resultat eftersom jag inte vågar fråga. anders kallades mig fegis och sa att vi var jävligt jobbigt, han kan kvalificeras som näst bästa lärare tror jag!
måste tänka ut yogaprogram också, fastän jag typ aldrig går ¨längre. har inte tränat på hundra år, men lika bra att bli frisk först va?
jajaj, ska försöka döda docx nu!
puss på december, önskelistor, pojkvän och mormor.
bu för p-piller med rätt att döda.
 

Kommentarer
Postat av: Jacob

http://office.microsoft.com/en-us/word/HA100444731033.aspx



den kanske hjälper :)

2008-12-04 @ 17:03:55
Postat av: Jacob

http://office.microsoft.com/en-us/word/HA100444731033.aspx



Den kanske hjälper dig att läsa alla docx :)

2008-12-04 @ 17:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0