SUGEN

just det, enormt sugen alltså.
på allt möjligt.
som vanligt är det oftast mat det handlar om. har idag slukat allt ifrån fiskpinnar till kräftor, chokladbollar ( ni vet vad ja kallar dem ), spenat, svenska äpplen.
inte nog med det, hela tiden fantiserar jag om mer mat. sugen på räkor nu typ. eller pastasallad, eller elitos favorit kyckling. mumma!
sugen på att resa bort. hatar folk som lägger upp semesterbilder och bara, "hej jag bodde precis vid havet det var 30 celsius varje dag" för jag blir så jävla avundsjuk att jag dör. räcker det inte att johan ska åka till thailand två veckor i höst?
(fast ja kanske åker i vinter...... )
sugen på att träna, visste ni att genom att titta på naturbilder blir man lugnare. inte bara genom att vara i naturen alltså. herregud, i framtiden behövs inte naturen, bra att forskare forskar på bra saker.
igår såg jag på andra sidan häcken med min familj, alla tyckte den sög. dom sög.
jag är bara så glad. imorn blir sara och grey's och fika. kanske johan på natten. gissa vad. jag är så SUGEN

Kommentarer
Postat av: banana.

hehe, ja jag är ju sarabanana. så jag associerar (jag kan inte stava) till snusk där på slutet. "johan på natten, jag är SUGEN". he he he. BÄST HUMOR HAR JAG :D:D

2008-08-12 @ 10:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0