stjärnor utan svindel

jag sitter i min rottingstol och lyssnar på sommar på p1.
jag mår bra idag. jag är glad och jag tycker tillochmed bokstäverna visar på att jag är glad.
jag lyssnar på mia och klara, jag älskar dem. deras sarkasm, deras ärlighet och deras sätt att faktiskt nå mig. nudda mitt köttiga hjärta och röra om lite grann.
jag känner att jag vågar mera, att jag är modig. jag vill skriva det. titta tillbaka och se att där, där mådde jag bra. men varför?
för att jag gjort så mycket bra idag, saker som betyder för mig. saker som nu får mina ögon att tåras av glädje och avstånd!
jag är så busigt förälskad. I mig själv i Johan och i livet. herregud vad glad jag är.
jag kanske inte ska bli journalist, jag kanske ska bli lycklig? :)
bara lyssna på radio. bara lyssna på radio. de är så himla bra.

Kommentarer
Postat av: sarabanan.

jag är så glad för din skull vännen. <3

2008-08-14 @ 18:43:39
Postat av: kompisens ägare.

Julia, jag älskar dig. Det kommer jag fortsätta göra i resten av mitt liv.

2008-08-14 @ 23:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0