MASSAGE

seriöst sverige. min rygg är som ett hav av knutar, tur att min älsklingsbanano masserade lite på lunchrasten annars hade jag inte kunnat gå upprätt resten av dagen.
idag har varit en såndär dag man inte riktigt kan bestämma om den var bra eller inte. men jävlar vad jag skrattat i alla fall. men den har lixom haft sina svackor, typ när jag fick reda på att det är kursprov i franska vecka 19. trevligt.
kikade in på en annan blogg nyss och insåg att alla verkligen är sugna på en sommarklänning nu, och förvisso. jag med självklart men hellst av allt vill jag ha en kjol.
en mysig yppig kjol med hög midja och bälte, smask.
ljusuppgift i foto, roligt om man tycker det.
det gör inte jag. men jag får nog skylla mig själv. jag har bestämt mig för att jag hatar foto så jaa....
lyssnar på nuvarande sveriges bästa skiva. bara för coola kiwisar <3
kär är jag. våren tar ut sitt på mig med.
nu blire plugg i eftermiddag, blev ingen träning idag. blir franska och engelska.
vettefan hur det blir imorn, vill så gärna inte missa både tandläkaren och doktorn. menmen, jag förstår att det kvittar med min hälsa om jag nu vill ha VG i engelska xD.

peace. elin <3 .........

Kommentarer
Postat av: det är B.

men DU är bästasteeeeeeeee!!! gånger tusenmiljonerstriljoner! alltid får du mig att må så bra och klara saker jag inte trodde att jag skulle klara. jag gissar att jag tar lite av ditt mod, och det är fel, men jag är så jävla tacksam för att du låter mig göra det. jag ska ge tillbaka, och då ska det bli gånger miljoner! flätor i luggen är bara en början.
(och om du inte fattade B, så tänk hårdare. teaaaateeer :D) PUSS

2008-04-17 @ 20:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0