sen när det vänder.



Idag mina vännner skiner solen, vilket ju alltid gör allt lättare! Jag tog sovmorgon, har lyckats vrida mitt dygn vilket gör mig så extremt ovillig att kliva upp innan halv tio och lägga mig innan tolv. Vi snackar 9 timmars sömn liksom...?! Antar att det är vad jag behöver. 

Gjorde smoothie på fil och hallon och toppade med mynta. Mumsar nu i mig den framför det öppna fönstret i köket. Älskar hur vår murgröna letar sig utanför  sin kruka och snart kommer hänga ner och vara superhipstercool. 

Igår var en himla fin dag. Hängde med Evelina, George och deras Noah i en lekpark på Långtäppan och grillade korv och hamburgare och oss själva i solen hehe. SÅ mysigt. Första gången jag och Eve hängde och det var liksom superbra, hon är en sån jävla klok människa. 
Tog sen cykeln ner till Färjestad till Lizz och Magnus. Jag och Lizz lånade deras bil och tog deras vovve med oss till Knappstadviken och gick 4,5 kilometer i bland annat en kohage. Pelle badade i älven och vi sträckte ut våra träningsvärksmuskler. 





Kommentarer
Postat av: Evelina


Men shit så jag rodnar! Tack igen för igår :)

2014-05-15 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0