tisdag.

Åh, idag vaknade jag upp glad efter glöggmyset hos Maria igårkväll! Ute har det ju liksom varit så grymt vackert, strålande sol, isig himmel och frost. Jag gick inte ens igång på att min växel frusit fast på cykeln (tredje gången på 3 veckor, nu står den inne). 

Plus detta väder då så har vi dessutom bakat lussebullar, ätit pizza och tränat på luciasånger på jobbet. Alltså myser!! Gick dessutom min kortaste dag för veckan och ibland är ju det skönt. 

Efter jobbet åt Michael och jag äcklig spenat med fiskpinnar. Åkte sen till hans syster och systerson, blev bjudna på kladdkaka och myste. Vi vill ta med den där lille till badhuset en dag. 

Sen spenderade jag ensamkvällen (M hade träning) med att titta på Glee, prata med älskade Julia i en timme och bestämma planer för helgen i Linköping med Fredrik. Vilken himla bra dag asså! 


Imorgon ska jag hänga med de här två efter jobbet. Lyllo mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0