på Ringvägen.

Jobbar här nu, i köpcentrumet Ringen, ett (bra) kast från Medborgarplatsen. Det gör mig lycklig att veta att Götgatan rullar bara några tjugo meter ifrån mig, att Skanstullbron ligger öppen som en väg mot frihet och att det finns cirka ettusen fik och stödköpa chailatte och chokladboll på. Det gör mig också göra att jag vågar byta, testa nytt. Lämna tryggheten. Även om jag gör det under mycket gnäll. Tror jag vågar på grund av er, ja så är det nog.

Vet ni vad som inte är bra? Jag tappade min telefon i toaletten idag................. Och ja, jag tog upp den. Oljade in den i handsprit (!) trots att toan var tom vid tappandet liksom. Nu funkar inte ljudet. Men katten på mitt skal flinar brett som vanligt så antar att det ändå var en helt okej utgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0