nästa: min säng.


Denna informativa bild summerar eftermiddagen. Ska sluta med socker och mensvärk helt i framtiden. Vore det inte så att barnafödande hängde ihop med min livmoders existens skulle den varit borta för längesen, believe me. 

Har dock varit duktig och tjänat pengar nu i fem timmar. OBS fått betalt för 10. Måste ju skryta lite. 
Skulle vilja träna med Sarabanana och Julls imorgon men vågar mig inte riktigt på stuka-foten-passet igen... Blir gym imorgon istället, ljuva liv. 

När jag återfått någon slags hjärnaktivitet och rörelseförmåga ska jag städa. Har längtat hela dagen. Ja, längtat. Damma, diska, tvätta, dammsuga, skura, bädda rent. Vill ha fint. Vill äta endast sallad och ha träningsvärk. Jaha. Då blir det så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0