jag säger godmorgon till dig.

NU NI. Ska jag ta mig ur det här nattlinnet och försöka att få i mig något som får stanna (onödig information). Ska byta sängkläder, sitta på balkongen med en kopp te och tvätta. Känner mig lite piggare idag faktiskt! 
 
PS. Rubriken är en del av en sång vi ALLTID sjöng på lågstadiet på morgonsamlingen. Gick ungefär såhär
Jag säger godmorgon till dig
Jag säger godmorgon till dig
Jag säger godmorgon
Jag säger godmorgon
Jag säger godmorgon till dig!
 

Sen sjöng vi den alltid på ett annat språk också, ex tyska eller franska. Coolt internationellt kid är jag. 

Kommentarer
Postat av: Jenna

Den sjunger man fortfarande men på franska o spanska med :)

2014-09-11 @ 20:11:32
URL: http://www.nattstad.se/fillifloris

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0