träd------>asfalt.

Tar en tugga av mitt första Ingrid Marie-äpple för i år, sparkar av mig skorna och slår upp den nya tidningen i knäet. Tittar ut på skogen som rusar förbi, lägger jeansvästen över mig för att få lite värme på detta kalla tåg. 

Imorse sa vi hejdå på ett tag. Gick upp innan klockan sex för att dricka varm choklad tillsammans till Nyhetsmorgon. När han kramade mig hejdå och sa åt mig att krama hårt brände det i strupen men jag skärpte mig. Bara en månad kvar innan vi bor under samma tak. 

Ringer självklart till hans jobbmobil två timmar senare och gråter för att jag ska ta bussen till Järnvägsstation..... Där rök den tuffheten. Men alltså, det känns bara för länge. Men ska dock hinna med  massa jobb, hänga med fina vänner, njuta av min Lidingölägenhet, gå runt på Södermalm och massa mer. En månad är inget, eller allt. 

Ser i alla fall såhär glad ut från en tågtoalett. Bättre än inget. 



Kommentarer
Postat av: Maja

Det kommer gå så fort, du anar inte!

Svar: Fina du!
Julia

2013-10-30 @ 12:59:11
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: Julia L

Tiden kommer gå fort, sen får ni vara tillsammans igen!

2013-10-30 @ 15:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0