sliter.

 
 
Idag efter jobbet (rätt pissig dag) drog jag förbi Sats på Regeringsgatan. Skulle på ABSolution men var där cirka 30 minuter innan passet började så tänkte köra lite kondition. Det tog mig dock så jäkla lång tid att komma ut ur omklädningsrummet. Alla var smalare än mig och jag brydde mig. I fett hår, trött ansikte, bullig mage - jag klarade inte av att se mig själv bredvid de där andra med abs, perfekt smink och noll procent underhudsfett. Jag var så extremt förbannad på mig själv pga av ingen disciplin, åt till exempel en liten chipspåse direkt efter träningen, just sayin. I alla fall, passet gick bra trots att det är så stört jobbigt. Körde även 25 minuters kondition, känns bra! Försöker. Plus att 30 minuters rörelse (pulshöjning tror jag) varje dag minskar risken för att få cirka alla sjukdomar med många procent. Det är bra för hjärtat, cellerna, risken för cancer blir mindre osv. Lever på det. Nu ska jag försöka orka svänga ihop lite turkisk yoghurt med honung, mörk choklad och hallon. risken är stor att jag somnar i soffan innan jag ens hunnit sätta ner fötterna på golvet dock... Måtte jag få sova imorgon. Peace vänner. 

Kommentarer
Postat av: e

Åh, men det är därför jag inte går till gym, fast egentligen vet man ju att man själv är snyggast. de andra kan ta sig.

Svar: Du är så bra. Vet ju att det är så!
Julia

2013-10-15 @ 14:16:39
URL: http://nobodyputsmybabyinacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0