kvällshungrig.

 
 
Det här är vad jag tänker på nu. Där har ni mig. Lyssnar på ett gammalt avsnitt av Hanapees podcast och suktar efter pommes. Kan verkligen tänka mig en rejäl burgare just nu, hungrar ihjääääl. Mitt matintag har varit helt galet denna vecka, förhoppningsvis beroende på extremt hög förbränning på jobbet och så. Har inte vägt mig på en vecka pga inte varit på Sats, vilket känns rätt.... soft? Tycker dock att jag fått ett tjockt ansikte på sistone?! Äh, ska leta igenom mitt kylskåp nu efter något jäkligt smarrigt. Kan bli ett kokt ägg eller en skalad morot. Ja, där har ni smarrighetsgraden på mitt kylskåp. Bildens innehåll vore inte fel. Party on people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0