med Oskar i lurarna påväg mot Twillan.

I morse vaknade jag (av mina alarm i plural) vid nio-snåret och såg att solen lyste. Gick upp och skrapade ihop lite frukost av mitt sorgliga kylskåpsinnehåll och gjorde mig i ordning för att gå till gymmet. Julia smsade och det slutade med att jag tittade på det senaste avsnittet av grey's, som var så JÄVLA BRA. Tårar vid minst två tillfällen, älskar de där människorna.
Gick sen till gymmet och hade lite mer tidspress, inte bra då jag haft magkatarrskänningar på sistone. Tog i alla fall ut mig så jävla hårt och varvade styrka och kondition med fokus på ben och mage. Tänker för mycket på vikten, måste hitta andra belöningsformer än minus 2 hekto på vågen.
Gick hem och duschade och tog med mig lite kläder och en flaska vitt innan jag hoppade på banan. Nu är jag snart i Huddinge där jag ska köpa en Subwaymacka och sen jobba ynka två timmar. Efter blir det grill och mys och ikväll Trädgården. Har inte varit där innan så ska bli kul! Bra början på lördagen har det i alla fall varit!
Ps. Mormor smsar och säger att hon köpt tomatplantor, bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0