you.

Igårkväll stod jag och Julie på listan till Book and Dreams bokevent tack vare Sarah och det skulle ju utnyttjas. Vi kom dit vid kvart i sju, stod i lång kö och kom slutligen in på Scandiabiografen. Vi fick drinkbiljetter och knatade in i biografen och slog oss ner. Lyssnade på extremt intressanta intervjuer och jag fastnade särskilt för en kille som var 1.98 och har skrivit boken ett öga rött. I pausen drack vi vin och åt wraps och ville stört gärna vinna den där drömresan för 2 till Jamaica. Det gjorde vi inte...

Efteråt åkte vi hem till Juls och sov. Sjukt jäkla bra kompishäng. Nu sitter jag på tuben och inser att jag missat att jag skulle byta i Liljeholmen..... Men antar att jag klarar mig ändå. Och igår var bra, tankarna flög iväg lite och det var skönt med en paus från ensamheten.


Kommentarer
Postat av: Julie

Babe, du är bäst!

2013-03-12 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0