you can't cheat your first kiss.

Går för övrigt tillbaka till min vecko-kärlek ikväll. Snart har jag sett om allt för många gånger, är i desperate need efter en ny serie. Tror det kommer bli Girls vilket känns bra. Dock kan ju denna scen aldrig bli old, älskar den och Alex!

Önskar för övrigt att fler av mina val hade karaktär av tv-serievalet. Men framtiden väntar ganska enormt osäkert där framme. Kommer vi komma ut på andra sidan tillsammans? Jag vill det. Är trött på att kämpa, vilket ju bara är så töntigt eftersom hela livet är en fight. Dags för att bestämma sig för om jag ska ligga ner och ta slagen eller om jag ska fightas tillbaka med ett leende på läpparna. Men den här jävla tristessen, det är den segaste fighten på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0