inte snabbaste fisken i akvariet.

Har precis kommit hem efter lite provjobb som personlig assistent. Gillade det så mycket! Hoppas på att de gillade mig också. 

Nu unnar jag mig själv lite pringles och en kopp te, händerna har typ förfrusit av rusket ute?!? Gråaste vädret jag sett tror jag. Tur att Leilas söta jul sänds på tv och nästan alla mina julklappar är klara. Igår gick nämligen jag och bästaste Fred som precis kommit hem från NY på stan typ heeeela dagen. Fikade på Stenugnsbageriet, mötte upp Maria och Filip, köpte julklappar, diskuterade desserter och att leva i stunden. Bra jäkla häng. Var dock helt slut efter det och kvällen spenderades på köksgolvet, dödnervös inför idag och  med en pojkvän som tvättade igenom hela vårt tvättberg och oroade sig för mig på köksgolvet. 

Nu ska jag chilla en stund till, smsa David, en barndomskompis och bjuda över på lite te och sen åka till vårdcentralen för att få utskriven en ny antibiotika för min urinvägsinfektion. Peppen för det är inte enorm. Penicillin två gånger på en månad är ju inte vad en längtar efter....... Bra om jag kan bli frisk dock! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0