jag och mina greysvänner.

Två timmars köttande med världens bästa Julie på Sats, frågan är om jag kommer kunna gå i morgon? Har dessutom bokat in mig på Shape halv tio, risky business alltså. Just ni väntar jag på att ett av de senare grey'savsnitten ska buffra klart så jag kan kolla det innan jag somnar. Lustigt hur jag känner mig inför serien och karaktärerna nu när jag pendlar mellan säsongerna. Tycker verkligen den här serien är så jävla välgjord. Jag älskar den. Älskar Jackson, Alex, McDreamy, Christina och Mer. Älskar. Skönt att man inte behöver riktiga vänner, eller hur var det nu? Sov gott vänner!
Eller jo, har även börjat läsa mästerverket "konsten att vara kvinna". Så löjligt bra och feministen i mig gör volter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0