i feel better.

Idag känns livet lite ljusare, jag vaknade av mig själv och dessutom bredvid Patz. Han gjorde frukost till mig som jag nu mumsar på till några avsnitt modern family. Igår röjde Julia och jag på Grönan för maskinen var där och spelade! Vi började här hemma och drack mousserande vin, öl och annat gott som jag så sällan gör annars. Åkte sedan glada och lulliga till Grönan och en grym spelning. Passade också på att åka lite karusell och gå en promenad i regnet mot St Eriksplan också. Älskar sånna spontankvällar som inte alls blir som man tänkt sig, utan mycket bättre och knäppare. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med dagen, kanske bara använda upp ett kilo köttfärs till fetaostbiffar eller något annat weird. Imorgon är det fredag och jag åker hem till Värmland för en helg på landet, supervärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0