Vardag

Imorse möttes både jag, Anna och Patric vid frukosten - once in a lifetime! Alla gjorde sig iordning för sina jobb och trippade sen iväg. Vad händer ens? Jag är väldigt rädd för vardag och alla rutiner men detta kändes till och med lite mysigt. Jag har i alla fall slutat jobbet nu efter en extratimme i köket. Jobbade med chris vilket alltid går som en dans så det var kul. Nu ska jag skynda mig hem (mycket mycket skynda nu för tiden) och försöka få lite av dagens ljus genom att ta en powerwalk och kanske avsluta med lite yoga om jag hinner. Sen ska jag nämligen träffa saknad Juliedear, awesomesauce. Kände dock nu hur hungrig jag är, hoppade tydligen lunch idag, oj oj. Jaja, antar att det här är ett bevis på
1.hur gammal jag blivit
2. Det som står över.

Antar att man vänjer sig. Det är ju inte vardag så länge till, asienresan med patz är bokad <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, Asienresa? Berätta mer om den! :)

2011-11-15 @ 16:43:39
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: Anonym

bäst att du var hos mig och tittade på kär och galen!

2011-11-17 @ 09:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0