dricker julmust, pulsen pickar och sockret når huvudet.

jag.kan.inte.komma.ur.sängen.
jodå. Men spotify krånglar sönder, premium som pappa betalat i en halv evighet (wow jag vet) gick ut igår och nu försöker jag aktivera det halvår jag fick gratis när jag köpte telefonen. Till råga på allt hostar jag sönder mig (äter kakdeg till frukost, det är okej eller hur?) och är allmänt förkyld. Som tur är är det bara tre timmar på jobbet sen, pjuh! Lite pengar i alla fall får man väl tänka men det är svårt när denna månads lönespec var lite .. tom. Men sen ska jag i alla fall åka in och träffa Lisa och Sandra förhoppningsvis och jag hoppas de kan peppa mig lite i detta vakuum av grått väder 24/7. Gillar för övrigt att jag nu har premium - med reklam. Nej, måste ta mig ner till vattenkokaren och te. Patz mamma är bäst och tar vaccinbeslut åt oss handlinglösa och dessutom fixar chokladkalendrar. Tur att vi har folk tänker jag ibland och kan inte somna. Men nu, ta sig upp.

Kommentarer
Postat av: julie

FIN!

2011-11-23 @ 15:53:25
Postat av: victoria

svar: haha, det är ju så mycket folk där inne så det känns som att någon där inne borde känna till dig och känna igen dig trots stora glasögon ;)

2011-11-24 @ 20:25:02
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0