kristallkronor på Urban outfitters och dagisvikariat i Bromma.

Igår var jag ledig, som jag älskar't! Spenderade första halvan av dagen med att ligga i sängen, läsa niceville och umgås lite med patz. Sen åkte jag in till stan i rusket för att leta lite julklappar. Det var liksom hur fint som helst med alla ljus och renarna på Sergels torg (alltså upplysta) och julmusik i affärerna. Jag gick bara runt och myste. Hittade ungefär en miljon grejer till mig själv och köpte en jätteroligt ring från Urban outfitters.
Nu ska jag slänga mig i duschen efter ett lunchpass på McDonalds. Imorgon är jag ledig igen men sen väntar en 6dagars vecka då jag fått ett fast vikariat på dagis! Dessutom är det lucia och sånt där mysigt. Hur bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0