runnin' mode!

I morse gick jag upp tio, gick ut i köket och bredde en macka med messmör på. Kröp upp i sängen igen och tuggade i mig lingongrovan, spelade lite bakery story och tittade på mina fina sambos som znoosade ungefär en miljon gånger. Sen drog jag på mig ett par shorts och snörade löpskorna.
Det var fruktansvärt att springa, benen säckade ihop, andningen hur tung som helst, ryggen värkte - och samtidigt var det så himla underbart! Solen lyste i ansiktet och det luktade nyhöst och det var så himla skönt att äntligen göra det. Så nöjd landade jag efter bara 20 minuter, hemma igen och stretchade länge och upptäckte hur stel jag faktiskt hunnit bli.
Nu sitter jag i telefonkö till sjukvårdsrådgivningen. Min mage har totalt ballat ur, just idag som jag är ledig och peppar pubkväll. Nu sticker jag i alla fall iväg till bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0