genom en mobilkamera.

Okej. Så nu har jag (julia egentligen) fått över alla mina mobilbilder till datorn. Och ja, här kommer de suddia, oklara, små och skrapiga bilderna. Några från min s500 men de flesta från min w715  ( ha ha ). Men alla är tagna i fina ögonblick och jag älskar dom.
hade tråkigt om nätterna i ettan på gymnasiet och gjorde grimarser och skuggfigurer.
åkte till stockholm med klassen och besökte bolibompastudion! precis lika kul som man tror :)
Hade kort hår och blev sminkad på bodyshop någon gång en vinter.
sara. och jag tycker den är så fin.
vi myste som tusan vi.
arnön. <3
åkte till paris med lillelit. skönt att vi var fräscha tjejer i en buss i 26 timmar!
valborg och siggevalpen! pussade på honom lite innan jag lämnade tillbaka honom.
Sommaren 2009 vann jag några kilo chips på Liseberg. Lyckligast i världen tror jag!
Åkte till Väderöarna och firade min födelsedag. Älskar min familj och fina mössor.
När det var som tyngst hittade jag en stjärna i mitt skåp. Bara av en slump sådär.
Hade fotoarbete och stressade sönder en morgon med dessa brudar. Sminkade oss svarta och höll till på lekplatser. mm ljuvt!
lite farlig tror jag.
hahahahha. jag hade kört en penna genom handen typ. Skolsköterskan sa att jag kunde få blodförgiftning och plåstrade om ordentligt sannerligen!
Jobbade som höna på IKEA en dag med julia. hehe
En dag hade vi skridskor på idrotten och mina vänner är ju alltid så fina och ställer upp på kort. Och helenas näsa vill jag bara krama!
En jävligt awesome kväll minns jag. Helena och jag körde rött läppstift och någon fick verkligen reda på detta.
Ankan en kväll. Skönt att vi överpeppar alltid!
En kväll övertalade sara och julia mig att dricka vitt vin på coffehouse. Blev en underbar kväll och det första vinet jag gillar.
tempel! Efter bästa förfesten på Hotel (bilan?) med Elin, Karin och Emilia. Åh.
Jobbade som kaninen Miffy på barnmässan i mars. Kände att det var rätt svettigt i det där megahuvudet ja. Himla rolig upplevelse det där-
London på Raleigh Road med finaste! (och bästaste påsarna!)
Lite klump i halsen. Världens finaste vårpromenad och fy fan vad jag saknar honom. Han ser så himla söt ut, men lite ledsen, som om han vet. Mitt hjärta.
Nöjes! Alla var kalastaggade men jag tappade bort alla och gick hem själv vid elva, hehe.
man ska vara naturlig har vi hört.
mamma skjutsar mig på pakethållaren och det känns som om jag flyger.
första uteserveringshänget med dessa två + sara + godis + god dricka + filtar i massor!
ducky:)
första utekvällen med bara ben med helena och ponk! Satt på min balkong för första gången, drack folköl och njöt av den kommande sommaren. Helt ljuvligt.
studenten!
sålde jordgubbar och passade sötnosar ute på välsviken. Himla fint stundtals. Hell oftast.
odefinerad utgång, snos!
lånade snyggaste solglajjerna på arvikafestivalen.
koriander i somras, hjärta.
tja snygg
tja coolast.
åh fina!
Picknickkorgen Julia och Sara hade med när de kidnappade med mig till boda borg:)
mys hos mormor med choklad, badkulor, nypressade apelsinjuice, chips och en awesome bok.
Och såhär ser det ut i Göteborg på en av de busshållsplatser jag byter buss varje morgon. Himla fint.

Nu är jag klar. Det tog mig nästan två timmar, jag är helt slut, men ganska nöjd. Kvalitéten känns inte hundra och och så men äsch, de som är med på bilderna kommer nog gilla det. Och snälla gör det ni andra också, tänk på tiden det tog, hehe. Nu är jag klar för idag. Pussochhej lilla ko.

Kommentarer
Postat av: ducky

Himla fint var det, blev glad och kändes som att vara tillbaka i klassen igen! Ska vi gå om ett år eller två? Vi kan börja ettan igen...

2010-10-13 @ 21:02:48
Postat av: sara

gosh du är underbar! och det är var typ bästa som hänt idag, finaste inlägget verkligen. känner också att när jag ser bilden på mig i london vill jag inte klippa mig...

(du är sötast i världen på mössbilden från väderöarna<3)

2010-10-13 @ 22:47:28
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh vad roligt. Har också varit på SVT. =)

Det är gott med chips. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 22:46:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Cissi

ÅÅÅÅH du är så fin Julia!

2010-10-18 @ 23:47:40
URL: http://cissys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0