I'm a soldier, but I don't know how to fight.

Klockan är 23.55. Nu är den 00.00. Jag känner mig helt off. Känner att jag borde vänt tillbaka dygnet innan jag skulle börja jobba. Men jag har inte orkat. Min kropp och hjärna fungerar på kvällen, inte på morgonen. Och inspirationen ligger för tillfället på noll. Jag tror, även om det känns konstigt att säga det, att det blir bra att åka iväg ett tag igen. Kommer ta tillbaka det där om fyra dagar, ohja. Men det är höst. Och jag har hållt mig positiv hitills, men nu känns de ju bara mörkt, kallt och svårt. Jag.kommer.aldrig.någonsin.ta.körtkort. Jag lovar. Men jaja, i morgon ska jag träffa några fina vänner och sen ska jag träna. Nu ska jag släcka min rökelse och mitt doftljus och krypa ner med min trötta kropp under täcket och ta lite sömn. Later, alligator.
�����

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0