bubblegirls.

Idag satt jag och mina finaste och blåste såpbubblor på karlstadbussen ut till stodene ur en liten flamingo. Sånt är så himla fint! Sen åkte jag och Sara hem till henne, åt chips, tittade på fina bilder, masserade varandra en stund, åt mellanmål och så. Sen kom julis och ropade på oss att solen skulle gå ner om en minut så vi slet åt oss halsduk och pannband och hoppade in i bilen. Sedan missade vi solen i och för sig men åkte hem till julia, pluggade samhällskunskap och skrattade åt kretaminnen och peppade julia som skulle på handbollsträning.
sen ser mina nya strumbyxor ut såhär.
och det var en fin tisdag. Nu ska jag läsa ELLE och i morgon blir det fullt upp igen!

Kommentarer
Postat av: sara

jag gillar bubbelbilderna jag, fint. tack för bubblorna <3

2010-10-13 @ 18:26:56
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0