regnmorgon.


Det regnar ihjäl sig ute. Luktar svalt och grönt. Jag drog just upp rullgardinen och såg det. Svårt att skilja på skola och ledighet just nu. Sover så länge på morgonen.
Igår var i alla fall supermysigt. Sara och jag hängde med finaste finaste Ida i hennes lägenhet och käkade pizza och godis, lyssnade på "girltalkmusic" och pratade om allt. Ida är så cool, hon vet vad hon vill och gör det också. Blev inspirerad.
Tillbaka till regnet. Ska ut med Bullen och sedan gå till skolan, kommer bli så sjukt blöt... Men det kanske är sådant man får ta när det regnar. Om två timmar och tjugo minuter ska jag lämna in min sista uppgift i gymnasiet, och den är inte klar. Måste komma på en bildtext och det går bara inte. Nu ska jag duscha och äta frukost. Har lyssnat på Oskar Linnros under hela det här inlägget, måste vara något bra.

Kommentarer
Postat av: idan

du är så vacker julvivia <3

2010-05-22 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0