@ home

kommer hem, har cyklat till jouren och hämtat mina kvarglömda skor. är hur blöt som helst. möts av detta.
skulle kunna göra en hel blogg om alla lappar som kretsar i denna familj.. lite mysigt ändå.
synd bara att jag kom hem först i dag då.
blöt tjej, snygga gladiatorsandaler.
Har lämnat in min sista gymnasieuppgift. Känner mest för att lägga mig ner och gråta. Jag vet, jag borde fira. Men det är så många "sista" som kretsar just nu. Sista uppgiften, sista idrotten, sista gången i matsalen, sista gången i caféterian, sista knackis, sista sucken åt teknik och så vidare. Vet inte om det är att idealisera. Men åh vad jag kommer att sakna allt.
Nu är klockan 14.48, vad ska jag göra med mitt liv/dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0