spontant så lever vi bara en gång.

är så jävla arg på mig själv.
jag har lovat mig själv att alltid våga
att alltid satsa
aldrig tveka
ta chanser

Och just nu slår det mig.
det var inte alls det jag gjorde. jag åkte inte och ja, it sucks.
det finns förklaringar
men samtidigt
ingen håller.

på ett sätt ska det bli så jävla coolt att lämna allt det trygga bakom mig.
för det är upp till oss - till mig att hålla kontakten med de jag vill
men
allt framför mig är nytt nu
det kanske det alltid är, men just nu kommer vardagen ändras radikalt
och fan vad mycket nya människor jag kommer träffa
jag kan också bli någon annan
kan flytta långt bort, färga håret och börja prata med skånsk dialekt.
men
jag tänker fortfarande hålla kvar vid det där.
gnistan eller vad man vill kalla det.
det som gör att jag inte gör om samma misstag.
det som gör att jag kommer leva händelserikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0